24.01.2013

Zaglądając przez dziurkę od klucza do atelier Surdut`u...


„Kobieta spowita w luksus odznacza się specjalnym blaskiem.”
Coco Chanel


Prace związane z najnowszą kolekcją torebek Joanny Kokot-Skrobek dobiegają końca. Trwają czynności kosmetyczne, takie jak zaopatrzenie gotowej torebki w łańcuszek na ramię, a także ostatnie uzgodnienia związane z promocją.  
Na kolekcję tę składają się najwyższej jakości wyroby, wykonane z takich materiałów, jak futro, skóra naturalna, czy jedwab. Każda z torebek jest niepowtarzalna w swym wyglądzie, charakterze oraz pod względem precyzji wykonania. Są to stylowe, wyszukane i luksusowe produkty dla nowoczesnych, lecz również romantycznych, kobiet. Każda z uszytych torebek jest absolutnie unikatowa, ponieważ zgodnie z zasadą projektantki, każda z nich została uszyta w pojedynczym egzemplarzu!

Cieszymy się, iż twórczość Joanny spotyka się z tak ogromnym uznaniem, dlatego też pragniemy podziękować wszystkim osobom kibicującym Surdut`owi. :) Dziękujemy za Wasze komentarze i ciepłe słowa, które są dla nas ogromną nobilitacją. 

A dziś, prawdopodobnie w ostatnim przedpremierowym wpisie, pragniemy „wpuścić” Was na moment do atelier Joanny. :)

16 komentarzy:

  1. ciekawie! wydaje mi się troszkę orientalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie unikatowe torebki :D nikt nie będzie miał takiej samej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!!

    Dziękuję za komentarz ;)

    Bardzo cieszę się, że tu trafiłam... Oglądam wszystkie zdjęcia, czytam wpisy i nie mogę wyjść z podziwu... Szok, jakie piękne rzeczy tworzycie!!!! Naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona... :) Mam nadzieję, że kiedyś będę miała zaszczyt mieć coś Waszego autorstwa :-)

    Dodałam Waszego bloga do obserwowanych :) Będę zaglądała częściej!!!!!!!

    Pozdrawiam i życzę powodzenia :) 3mam kciuki za dalsze osiągnięcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :) myślę, że będę tu zaglądać częściej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Waszych dzieł ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jakie cuda z tego powstaną <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę piękne tkaniny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu pięknie kolorowo :) hmmm... czuć powiew wiosny :)

    Follow Me wwww.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie tu u Was kochane zachęcam do komentowania mego bloga
    http://ewefiu1.blogspot.com/
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszelkie komentarze oraz wsparcie! /Thank you for all your comments and support!/ Vielen Dank für Eure Kommentare und Unterstützung!